امروز که داشتم یکی از ناامیدترین و غمگینترین لحظههای دنیامو میگذروندم سعی کردم باز خدارو یادم بیارم و مطمئن بشم بش، همون خدایی که توو یکی از دعاها هی صداش میزنیم ای پناهِ بیپناهان ؛ همون که ارحما گاه نوشت های من...
ما را در سایت گاه نوشت های من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 331 تاريخ: يکشنبه 31 فروردين 1399 ساعت: 8:08